STODION

• Zvětšit velikost písma
  • Výchozí velikost písma
  • Zmenšit velikost písma

On-line přenos z výletu do Hvožďan

Email Tisk

On-line přenos

Start v cca 9,00...

... vítá Vás moderátorka Moltynka Kiss

Zdravím všechny příznivce našich spřátelených klubů Stod, Kotovice a Chotěšov...

Pánové před asi 10 minutkami odstartovali podle plánu a odstartovali všichni, což je oproti loňským ročníkům tak trošku zázrak :-)....přejeme šťastnou cestu a jak se budou hlásit, budu sem přidávat info...

Video ze startu naleznete na tomto odkazu:

Během dopoledne přidám společné foto...

10:00

Najeto 27 km, 2 mopedy mrtvý, šmíďas se vrací domů pro jinýho :-) ...asi jsem je na začátku přechválila...

11:09

Najeto 57 km, mopeďáci jsou v obci Věšín a právě jsou na obědě, prý frčí česnečka a kofola....mopedy kupodivu v Brdských kopcích padají po desítkach, takže safety cary ještě nedorazily a přesný stav tudíž není znám :-)

Slíbené foto před odjezdem...

13:13

Najeto 90 km - Orlík-most...průměrná rychlost 40 km/h....dorazil už i Šmíďa :-)

Počet modepistů je 29 (souhlasí s počátečním fotem :-)) a z toho jede 28...nálada je prý dobrá, pánové si navzájem kradou jídlo a ty co jedli ve Věšíně jsou rádi, že tak udělali :-D...a ještě poslední info...prej bude asi chcát....uvidíme jestli dojedou za sucha a nebo v tak již oblíbeném deštivém počasí :-)

14:02

Poslední moped opraven....jedou všichni :-)

15:38

Cíl dosažen ... jsou na místě ....133 km celkem....vidina piva zrychlila poslední úsek tak, že vypadal jako závod :-D....gratulujem mopedistům k dosažení cíle a snad se nám ještě ozvou...

Ranní info

Pánové všečerejší určitě hodně bujarou noc a večer přežili a ráno se zahlásili, že už jsou na snídani a docela si debužírují, k snídaní prý měli polivcicku z kotrče, taky vývar, salámky atd....

Včera byl jeden moped popraven definitivně, zadřel se píst na čepu a vzhledem k absenci speciálního nářadí byla použita hrubá síla a odnes to píst...taky válec...a taky klika :-D

Zde foto z výměny

10:00

Právě vyjíždí na výlet do Českých Budějovic...tak hezký výlet chlapci :)

11:20

Píšu slovy Moltyho :-):

Výlet se změnil ve stíhací jízdu, 10 minut jsem jel na plný kule a nemoh jsem je dohnat :-D

Jsme na benzíně, doplňujeme tekutiny, někteří už pijí Lite pivo (10-ku)

Perlička: Deveťák (vedoucí zájezdu) nás ráno vzal zkratkou při řece....no nezabili jsme ho, ale večer meje všechny mopedy :-)

...co dodat, snad jen, že Deveťákovi není co závidět :-D

12:44

Aktualize stavu, verze č. 2 - Deveťák dostane i přes tlamu, v Budějkach jsme bloudili jak kokoti, na náměstí byl bratr asi 10x :-D...nakonec jen díky obětavým lidem na předzahrádkach v restauracích byli nasměrování správně k muzeu :-)

A ještě jedna poznámka, UŽ po 20 minutach dostali pivo....no neni nad náš stodskej tipáč hoši, aspoň se budete těšit domů :-)

15:34

Motomuzeum p. Hošťálka perfekt, nyní cesta zpět do kempu...po cestě zastávka v Týně nad Vltavou na lehčí občerstvení. Jsme celkem unaveni, najeto přes 80 km a převládá všeobecná nervozita, jelikož všichni jsou střízlivý :-D....je nám jasné jaké je teď jejich jediné přání...už abysme byli v kempu :-D

17:58

Kemp dosažen.

Vzhledem k ranní hurá organizaci dneska jela jen jedna dodávka a to ta, kde nemáme benzín, takže skoro všichni dojeli na výpary, někdo nejedojel a museli jsme pár mopedů podojit a vyslat safety car. Ten pak pokračoval pro Deveťáka, kterej zůstal o vesnici dál, ale nemohl bejt naložen, jelikož dodávka byla narvaná chcíplotinama :-)

Aktuálně tedy probíhají opravy a úpravy cca pěti strojů. Dobrá zpráva je, že už v kempu zase mají dvanáctku, takže jsme zakoupili a opravujeme.

Těšíme se na večeři, dnes je pečené vepřové kolínko.

Jinak úžas nad lidma cestou, jsme stále atrakce, všichni nás zdraví, chválí mašinky, pouští nás, ať se netrháme, no prostě nádhera :-).

A ještě perla z příjezdu k vrátnici jaderné elektrárny Temelín za účelem focení, pravil jeden nervní účastník: Mě stačí, že těm kurvam dávam měsíčně 4 litry za elektriku, tak se tady ještě nebudu fotit...Načež jsme byli stejně vyhnáni, že se tam nesmí stát ani kouřit :-D...Toť asi vše, dnes už bude jen koleno, pár piv a do hajan, zítra nás čeká 130 kiláčků....Tak HI ALL Molty...

20:07

Jsme po večeři a Vojtovo moped zase fachčí, stačilo utáhnout hlavu a vyměnit kondik...

Spolupráce nese ovoce, každej něco udělal a jede to...jen Benzín nám přines ukázat montérky a pak šel do kelu :-D....

Neděle

9:30

Jsme vzhůru, zaplaceno, vyrážíme směr domov......

10:23

Milevsko - zima jak prase...

13:21

Tak jsme za to vzali a už jsme za Rožmitálem v grilu v Míšově. Počasí mopedům svědčí, nám je trochu zima, ale hlavně že neprší...pár mopedů pochcípalo, kopec za Věšínem měl 6 km.

V Míšově jsme taky potkali jinej Gang, přijeli Vejprnický divočáci, tak jsme pokecali a zase pádili dál...

15:47

Chotěšov....najeto celkem 345 km, průměrná rychlost 38 km, celková doba jízdy 9 hodin...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Info před výletem:

A je to tady dámy a pánové, ještě jednou se vyspinkáme a jedeme na výlet. Konečně oddech a relax jak pro nás, tak pro naše závody namáhané stroje. Valíme to zítra cirka 130 km směrem ČB. Cíl je kemp Instaláček v Hvožďanech u Bechyně. Tam složíme hlavu (napřed gulášek k večeři a  pár piv :-) a druhý den nás čeká celodenní výlet do Budějic. Navštívíme dvě motocyklová muzea, nu a večer zase složíme unavená těla v kempu, tentokrát za doprovodu pečených kolen a pár piv.

Toť asi vše, budem se snažit o sobě občas dát vědět, počásko má bejt gut, tak si to užijem. Zítra pic, startujem v 9,00 od Tipáče. Kdo už nebude chrápat, ať přijde zamávat prackou :-)

Zde mapice naší cesty:

Aktualizováno Neděle, 06 Říjen 2013 23:23

Kolik mopeďáků čučelo...

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter